Kelenföldi fizetős vécével indul Lázár János nagy vécéfelújítása
Ez az első az 1202-ből.
Április 14-ig karbantartás miatt korlátozzák a vasúti forgalmat a Déli pályaudvar és Kelenföld között.
Számos járat fővárosi végállomása módosul.
A fiatalok nem jelentették be előre utazásukat, a Ljubljanába induló InterCityn pedig eredetileg 228 ülőhely volt. Nem csoda, hogy problémát okoztak, aminek háromórás veszteglés lett a vége a Kelenföldi pályaudvaron.
Egy 24 éves férfi ököllel ütötte a földön ülő áldozatot.
Több mint kétmillió forintnyi kárt csinált a férfi.
Az összegben benne van a tervezés is.
A 137 éves épület legnagyobb attrakciója egy több száz négyzetméteres terepasztal lesz.
Felgyorsulhatnak a hatósági eljárások a kelenföldi projekt körül.
A régi indóház állapota leromlott, és az elmúlt években elvesztette a funkcióját. A 130 éves épületbe kiállítóhelyet és kulturális központot tervez a Közlekedési Múzeum.
A kelenföldi pályaudvar épülete a 4-es metró megépülésekor nem lett felújítva, a nyár folyamán az aluljáróba költözteti a pénztárakat onnan a MÁV.
Az 1,7 kilométeres meghosszabbítás csak nyárra készül el. Ültettek viszont új fákat a kivágottak helyére.
Kis magyar abszurd a sínek mellől.
Csütörtök reggel már nem indultak és nem érkeztek vonatok a Délibe: két hétre bezárt a fejpályaudvar. A szerelvények nagy része csak Kelenföldig közlekedik, elmentünk hát megnézni, okozott-e fennakadást a változás.
A kelenföldi pályaudvar mellett épülő Etele Plaza Buda legnagyobb bevásárlóközpontja lesz.
Kérdés, hogy a választások előtt lép-e az ügyben bármit a kormány, és megkezdhetik-e jövőre az átalakítást.
Az Index szerint a korábban ígértnél majdnem 20 százalékkal drágábban hosszabbítják meg Budán az 1-es villamos vonalát.
Korábbi hírek szerint a TE kaphatna területeket a leválasztandó üzemi területekből. A MÁV már íratná a megvalósíthatósági tanulmányt.
Nem nagyon találunk szakmai érveket a Déli pályaudvar bezárása mellett, mégis e mellett kardoskodik Lázár János. Tudatos és öncélú szembemenés ez a szakmai érvekkel vagy sima kommunikációs blöff?
Nem szűnik meg a Déli pályaudvar, csak a rozsdaövezeti részek, viszont Kelenföldet elkezdhetik átépíteni – egyelőre ennyi tűnik biztosnak a fejlesztési tárca terveiből. Vitézy Dávid a koncepció kiérleléséről beszél, de őszre eldől minden. Más szakértők úgy látják, a beruházó cégeken kívül mindenki rosszul jár.